Poklicno pot je začel leta 2002 kot pravni svetovalec na ministrstvu za promet. Leta 2005 je opravljal pravosodno pripravništvo, leto pozneje pa opravil pravniški državni izpit. Leta 2007 se je pridružil skupini za promet v okviru prvega slovenskega predsedovanja svetu EU kot pomočnik za področje kopenskega prometa in intermodalnih povezav. Po predsedovanju je kariero nadaljeval na Stalnem predstavništvu Republike Slovenije pri EU v Bruslju kot prometni ataše in pokrival različna področja prometa, večinoma cestnega, železniškega, intermodalnega in tudi pomorskega.
Leta 2018 je delo nadaljeval na ministrstvu za infrastrukturo v Ljubljani na področju trajnostnih prometnih politik. Leta 2019 pa je kot vršilec dolžnosti prevzel položaj generalnega direktorja na novoustanovljenem direktoratu za trajnostno mobilnost in prometno politiko, leta 2020 pa sem bil imenovan za generalnega direktorja. Leta 2023 je direktorat za prometno politiko prešel pod pristojnost novoustanovljenega ministrstva za okolje, podnebje in energijo.
V času dela kot generalni direktor so z ekipo direktorata izvedli številne pomembne projekte, med katerimi naj v ospredje postavim tri. Vzpostavili smo podlage za bolj sistemsko upravljanje prometne politike in trajnostne mobilnosti v Sloveniji s sprejetjem zakona o celostnem prometnem načrtovanju, v pripravi pa sta tudi prenova prometne politike Republike Slovenije in digitalna platforma za spremljanje izvajanja ukrepov prometne politike. Ustanovili smo Družbo za upravljanje javnega prometa in nanjo prenesli izvajanje upravljavskih nalog s ciljem izboljšanja kakovosti, privlačnosti in deleža javnega prometa v Sloveniji. S sprejetjem zakona o infrastrukturi za alternativna goriva in spodbujanju prehoda na alternativna goriva v prometu smo vzpostavili pravni in institucionalni okvir za hitrejše uvajanje polnilne in oskrbovalne infrastrukture za alternativna goriva ter za dodeljevanje spodbud za prehod na alternativna goriva v prometu.